اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۲ ب٫ظ

Home Archives

برجسته سازی نقش شهرداری همدان در بحث گردشگری با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته

شهردار همدان: 

به گزارش گنجینه‌نیوز/ همدان به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان ، سید مسعود حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری‌ها سالهاست از یک نهاد صرفا خدماتی به نهاد اجتماعی و حضور در حوزه‌های مختلف به ویژه مباحث فرهنگی و گردشگری تبدیل شده است و شهرداری‌ها تلاش‌ کرده اند تا با قدرت به این حوزه‌ها وارد شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان به نوبه خود تلاش کرده به این وظایف عمل کند اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخه های فعالیتهای فرهنگی حوزه گردشگری است و در مجموع شهرداری همدان توجه ویژه‌ای به مناطق گردشگری، اختصاص بودجه های مناسب و برگزاری رویدادها و جشنواره ها داشته است.

 

حسینی با تاکید بر نقش برجسته شهرداری‌ها در ورود به عرصه گردشگری افزود: در این راستا از سال ۱۳۹۷ همایشهای بین المللی ای سی دی، اجلاس جهانی راه ابریشم و سایر برنامه‌ها برگزار شد که بازخوردهای خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته است.

 

وی افزود: شهرداری همدان با حضور در نمایشگاه های بین المللی و اختصاص سالن مناسب با هماهنگی میراث فرهنگی و همچنین برپایی غرفه ای با عنوان همدان شهر دوستدار کودک با هماهنگی اداره کل گردشگری وزارت میراث فرهنگی تلاش کرد ورود خوبی به حوزه گردشگری داشته که مورد استقبال و توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت .

 

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به اقدامات برجسته شهرداری همدان در ثبت جهانی هگمتانه عنوان کرد: تلاش‌های زیادی تا زمان حضور ارزیاب یونسکو جهت ثبت جهانی هگمتانه در بازار، کاروانسراها، فضا و بافت تاریخی هگمتانه، جداره سازی ها، پیاده راه ها و ..صورت گرفت تا بتوانیم همدان را به جایگاه واقعی و جهانی برسانیم.

سید مسعود حسینی با اشاره به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تصریح کرد: امسال شهرداری همدان با غرفه ای به متراژ ۱۵۰متر در این نمایشگاه حضور دارد تا بتوانیم از ثمرات این رویدادها در راستای توسعه گردشگری بهره بگیریم.

انتهای پیام//