اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۲۶ ب٫ظ

Home Archives

انتخابات و حضور در آن ابزاری برای حفظ انسجام ملی و توزیع عادلانه منابع است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

فریدون عبدالملکی شامگاه دوشنبه در جلسه هم اندیشی با عنوان “حضور حداکثری در انتخابات” از بسیج همه جانبه نیروها و امکانات و زیرساختهای دانشگاه علوم پزشکی کردستان در برگزاری انتخابات پیش رو در جمعه ۱۱ اسفند ماه جاری خبر داد.

وی افزود: ما در قالب سه وظیفه سازمانی، فردی و اجتماعی باید به عنوان یک شهروند دارای حق، در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کرده و مردم را نیز به حضور پرشور پای صندوق های رای تشویق کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: پیشرفت های دانشگاه در طول چهار دهه گذشته در زمینه های مختلف، نقش و تاثیر انتخابات و نظام اسلامی را به خوبی نمایان می کند.

ایشان تصریح کردند: شرکت گسترده در انتخابات نوعی واکسینه کردن کشور در مقابل توطئه های دشمنان و در جهت حفظ انسجام ملی و توزیع عادلانه منابع است.

عبدالملکی ادامه داد: از پایین ترین سطح در روستاها یعنی بهورزان تا بالاترین سطح ارائه خدمات مانند اساتید و مسئولان و مدیران وظیفه سنگینی بر عهده دارند تا هم در انتخابات شرکت کنیم و هم مردم را به شرکت در انتخابات پر شور و گسترده دعوت کنیم.

وی گفت: قبل از انقلاب اسلامی فقط ۴۲ خانه بهداشت، ۴۲ مرکز بهداشتی و درمانی و درمانگاه، هفت بیمارستان با ۲۶۰ تخت فعال و ۱۵ پزشک ایرانی در استان کردستان وجود داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی ۶۳۰ خانه بهداشت، ۱۵۴ مرکز جامع سلامت، هزار و ۱۱۴ پزشک، دو هزار و ۹۷۰ تخت فعال و ۲۱ بیمارستان با احتساب بیمارستانهای ارتش، سپاه، تأمین اجتماعی و خصوصی داریم که بیانگر تلاش های صورت گرفته نظام اسلامی در حوزه سلامت و درمان است.