اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۴ ب٫ظ

Home Archives

ساخت دو بلوک خوابگاهی دانشگاه بوعلی در کمترین زمان وباکیفیت ترین قابل ستایش است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکترزلفی گل گفت: ساخت دو بلوک خوابگاهی دانشگاه بوعلی در کمترین زمان وباکیفیت ترین قابل ستایش است.

به گزارش گنجینه نیوز/همدان، محمدعلی زلفی‌گل صبح امروز در آیین افتتاح پانزدهمین خوابگاه دانشجویی دخترانه دانشگاه بوعلی به نام بانوی انقلابی” مرضیه حدیدچی ” اظهار کرد: اگر همکاری وهمدلی بالا و همکاری پایدار نبود یقینا احداث دو بلوک خوابگاهی دانشگاه بوعلی در مدت ۱۵ ماه محقق نمی‌شد و تلاش‌های از رئیس دانشگاه بوعلی در پیگیری اجرای این پرژه قدردانی وتشکر می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: اینکه دانشگاه‌ها در ارائه خدمات رفاهی، ورزشی، هنری و فرهنگی به دانشجو فعال باشند دو دیدگاه وجود دارد، دیدگاه اول می‌گوید این خدمات باید به خارج از دانشگاه واگذار شود اما دیدگاه دوم دانشگاه‌ها باید خدمات آموزشی، رفاهی، ورزشی و هنری از سوی دانشگاه ارائه دهد و جمهوری اسلامی هم دیدگاه دوم را قبول دارد.

 

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید به اینکه اگر چه دیدگاه دوم کار دانشگاه را سخت می‌کند اما وقتی خانواده‌ها فرزندان خود را به ما می‌سپارند مطمئن می‌شوند که مواظب دختران وفرزندان که به مامی سپارندهستیم گفت: بنیاد ۱۵ خرداد و فرمان امام (ره) آرامش خانواده‌ها را فراهم کردند که بسیار ارزشمند است.

 

وی افزودکه چقدرزیبا وماندگارنام مبارک خوابگاه دخترانه دومجتمعی رابنام مرحومه حدیدچی بانوی فداکارافتخاراورکشورنامیده وزیبایی خاصی به این خوابگاه داده است گفت: این اقدام، الگوسازی و قدرشناسی از کسانی است که در کشور اقدامات مهمی داشتند ونیزافزود: استان همدان نیز در الگوسازی و قدرشناسی از بزرگان، شناخته است و به نوعی مردم پایتخت تاریخ و تمدن ایران در کشور از این منظر الگو هستند و اقدام دانشگاه بوعلی نیز از این منظر قابل ستایش است.

 

زلفی‌گل خواست در نخستین فرصت املاک در اختیار دانشگاه بوعلی در حوزه تغییر کاربری، تهاتر یا فروش از طریق مولدسازی قرار گیرد در ادامه خطاب به جمع عنوان کرد: از زمان نهایت استفاده کنیم چرا که وقت محدوداست دوره مدیریت ماتمام میشود و می‌بینیم آنچه باید می‌کردیم انجام ندادیم؛ عمر کوتاه است و خوش به حال کسانی که از دوران مدیریت خود به بهترین نحو استفاده می‌کنند.

 

وی بیان کرد: چهار بلوک خوابگاهی از طرف استانداری همدان به دانشگاه صنعتی همدان واگذار شده که مصوبه سفر ریاست جمهوری است اما بعدا به دلیل بدهی‌های یکی از سازمان‌ها به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) واگذار شده که امیدوارم این ستاد همت کند و این واگذاری خوابگاه به دانشگاه صنعتی انجام شود و برای همیشه مشکل خوابگاه دانشجویی دخترانه این دانشگاه هم حل شود.

 

انتهای پیام//