اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ ۲:۱۰ ب٫ظ

Home Archives

رسالت اصلی امروز، روایت گری دلاوردمردی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی است

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اصفهان:

حجت الاسلام کریمی گفت: از امروز رسالت اصلی و مهم ما نقش آفرینی در جنگ روایت ها و روایت گری این اتفاق بزرگ دلاوردمردهای ایرانی است، چرا که اگر ما روایت نکنیم روایت تحریف ها توسط دشمنان آغاز می شود.

 

به گزارش گنجینه نیوز / اصفهان به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محسن کریمی شامگاه یکشنبه در اجتماع عظیم و مردمی در حمایت از حملات موشک و پهپادی ایران در اقدام تلافی جویانه علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: در پاسخ آن کسانی که ضرورت چنین جشن هایی را در این شب ها زیر سوال می برند باید گفت جشن و شادمانی ما از این شادکامی حزب الله و جبهه مقاومت، براساس آیات عظیم قرآن کریم است که می فرماید «وَمَنْ یُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ»؛ بنابراین ما چنین ایامی را تعظیم می داریم.

 

وی افزود: آرزوی تمام شهدا و اولیای خدا رویایی با رژیم منحوس صهیونیست و نابودی آن بوده و دیشب با موشک باران نیروهای سپاه پاسداران و جبهه مقاومت اسلامی این آرزو کلید خورد و ایران پس از سال‌ها وارد جنگ مستقیم با صهیونیست شد.

 

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اصفهان با تشریح و تبیین شاخصه های پاسخ قاطع موشکی ایران به جسارت و خباثت رژِیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، تصریح کرد: موشک هایی که دیشب به سمت اسرائیل پرتاب شد، براساس خودباوری و اتکا به درون ساخته شده بود و ماحصل همت و تلاش های ناشی از ایمان امثال شهید طهرانی مقدم بود

 

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما به قله نزدیک هستیم، گفت: براساس فرمایشات رهبری، با همت دهه هشتادی ها و نودی ها به اوج قله ها خواهیم رسید.

 

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: از امروز رسالت اصلی و مهم ما نقش آفرینی در جنگ روایت ها و روایت گری این اتفاق بزرگ دلاوردمردهای ایرانی است، چرا که اگر ما روایت نکنیم روایت تحریف ها توسط دشمنان آغاز می شود.

 

وی در پاسخ به تهدیدهایی مبنی بر اینکه «ما کاری با مردم ایران نداریم با جمهوری اسلامی می جنگیم» که از سوی رژیم منحوس صهیونیست امروز در فضای مجازی می شنویم، تاکید کرد: دشمنان و خائنان و غافلان این مرز و بوم بدانند و آگاه باشند، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران جدا از یکدیگر نیستند و عاشق مبارزه و نابودی اسرائیل هستند.

انتهای پیام//