اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹ ق٫ظ

Home Archives

برند ایتوک تولیدکننده انواع البسه اداری

هادی عبداللهی مهربان خبر داد:

فاطمه اعظمیگنجینه‌نیوز، هادی عبداللهی مهربان  حدود ۲۵ سال در حوزه‌ پوشاک مردانه سابقه فعالیت دارد. وی کار خود را در سال ۷۸ با مبلغ ۵ میلیون تومان شروع کرد و اکنون صاحب برند ایتوک (پوشاک مردانه) است.

 

وی در خصوص زمینه فعالیت این برند در حوزه پوشاک مردانه گفت: برند “ایتوک” البسه ادارات را در حوزه‌های (کادری، حراستی، ،نیروهای دولتی، لباسهای کارگری، لباسهای شین باین ،لباس فرم و پرسنل را تولید می‌کند.

 

عضو سامانه ستادایران ( تدارکات الکترونیکی دولت )

 

عبداللهی مهربان با اشاره به حوزه اشتغال‌زایی برند “ایتوک” پوشاک مردانه گفت: در حال حاضر ۲۵ نفر به صورت مستقیم و ۸۰ نفر به صورت غیر مستقیم‌ با مجموعه ایتوک همکاری می‌کنند و کسب روزی می‌نمایند.

 

وی  با اشاره به ضمانت ۶ ماه محصولات برند ایتوک گفت: با توجه به اینکه این برند جامعه هدفش البسه ادارات است از پارچه‌های ایرانی برای تولید استفاده می‌کند، چون هم مقاومت بیشتری دارند و هم دارای ضمانت هستند.

 

برند ایتوک آماده عقد قرارداد با ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی

 

 

عبداللهی مهربان با ابراز خرسندی از پیشرفت کشور در حوزه پوشاک گفت: متأسفانه در حوزه پوشاک پارچه‌های تولید داخل از تنوع بسیار کمی برخوردار هستند و مشتریان گرایش بسیار به استفاده از پارچه‌های خارجی دارند.

 

وی ضمن درخواست حمایت دولت از تولیدکنندگان پارچه‌های داخلی گفت: دولت با در اختیار قرار دادن ماشین آلات پیشرفته برای تولیدکنندگان می‌تواند موجب افزایش توان ررقبابتی آنها در مقابل رقبای خارجی باشد.

 

عبداللهی مهربان با اشاره به تامین پارچه کشور در حوزه تولید پوشا‌ک از چین گفت:کیفیت پارچه‌های چینی در مقایسه با پارچه‌های ایرانی پایین‌تر است و به همان نسبت کیفیت پایین‌تری نسبت به محصولات داخلی دارد.

 

وی ادامه داد: قیمت پارچه ایرانی با پارچه ترک برابری می‌کند و به لحاظ کیفیت در مقایسه با پارچه ترک، کیفیت پایین‌تری دارد. به همین دلیل، تولیدکننده پوشاک برای مدیریت هزینه‌های تولیدی خود مجبور است که از پارچه‌های چینی استفاده کند.

 

انتهای خبر//