اردیبهشت ۱۸, ۱۴۰۳ ۳:۱۲ ق٫ظ

Home Archives

عملیات وعده صادق در دانشگاه‌های جهان تدریس خواهد شد

معاون سیاسی استاندار همدان:

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: عملیات وعده صادق از سوی ایران علیه رژیم صهیونیستی در اندیشکده ها و دانشکده های نظامی جهان تدریس خواهد شد.

 

به گزارش گنجینه‌نیوز/ همدان به نقل از ایرنا، حسن رضانیا روز شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان همدان افزود: شاهکار بی‌نظیر سپاه دنیا را مبهوت کرده است.

 

وی ادامه داد: با اقدام مقتدرانه فرماندهان نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرمایه اجتماعی نظام افزایش یافت و انسجام و وحدت در جامعه بوجود آمد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن قصد محو این اقدام بزرگ را دارد، اظهار کرد: آنها قصد التهاب آفرینی در اذهان جامعه نسبت به اقدام مشروع سپاه دارند.

 

وی مقابله با هجمه روانی دشمن را وظیفه دستگاه‌های اطلاع رسانی و نخبگان دانست و بر ضرورت تهیه محتوی و انتشار آن برای آگاهی بخشی عمومی و مقابله با عملیات روانی دشمن تاکید کرد.

 

رضانیا تصریح کرد: با کسانی که همسو با دشمن، درصدد خدشه به امنیت روانی مردم باشند، برخورد خواهد شد.

 

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

انتهای پیام//